Despre noi
Conditii de transport:
Transportatorul se obliga sa depuna toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele cu promptitudine.
Calatori vor fi prezenti pentru imbarcare cel putin 15 minute inainte de plecarea in cursa.
Plecarile in cursa nu pot fi amanate din cauza intarzierii calatorilor.
In cazul locurilor rezervate, neprezentarea pentru imbarcare cu cel putin 15 minute inainte de ora plecarii , determina anulare rezervarii si redistribuirea locului.
Conditii privind bagajele:
Persoanele care calatoresc cu autocarul pot fi insotite de bagaje care contin efectele personale.
Obiectele de valoare, banii si actele nu vor fi introduse in bagajele transportate in cala pentru bagaje.
Calatorii sunt obligati ca pe traseu in statiile de oprire sa-si supravegheze bagajele.
In salonul autocarului pot fi transportate numai bagaje de mana, care poti fi tinute in mana, in plasa portpachet sau alaturi pe scaunul pe care il ocupa pasagerul.
Reduceri oferite:
AMAL TOUR ofera reduceri la tarifele de transport in urmatoarele conditii:
- bilete dus-intors
- studenti-elevi
- pensionari
- abonamente de calatorie
- grupuri (pt un grup de mai mult de 10 persoane)
Transportatorul se obliga sa depuna toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele cu promptitudine.
Calatori vor fi prezenti pentru imbarcare cel putin 15 minute inainte de plecarea in cursa.
Plecarile in cursa nu pot fi amanate din cauza intarzierii calatorilor.
In cazul locurilor rezervate, neprezentarea pentru imbarcare cu cel putin 15 minute inainte de ora plecarii , determina anulare rezervarii si redistribuirea locului.
Conditii privind bagajele:
Persoanele care calatoresc cu autocarul pot fi insotite de bagaje care contin efectele personale.
Obiectele de valoare, banii si actele nu vor fi introduse in bagajele transportate in cala pentru bagaje.
Calatorii sunt obligati ca pe traseu in statiile de oprire sa-si supravegheze bagajele.
In salonul autocarului pot fi transportate numai bagaje de mana, care poti fi tinute in mana, in plasa portpachet sau alaturi pe scaunul pe care il ocupa pasagerul.
Reduceri oferite:
AMAL TOUR ofera reduceri la tarifele de transport in urmatoarele conditii:
- bilete dus-intors
- studenti-elevi
- pensionari
- abonamente de calatorie
- grupuri (pt un grup de mai mult de 10 persoane)
Călătorii despre noi
24 Apr 2024 Anonim
|
|
|
22 Apr 2024 Cojocaru Diana
|
|
|
22 Apr 2024 Dragan Cristina
|
Recomand!!! |
|
22 Apr 2024 Lucretia Pop
|
|
|
21 Apr 2024 Anonim
|
|
|
21 Apr 2024 Catanoiu Tudor
|
|
|
19 Apr 2024 Liliana Grigoras
|
Foarte multumita! |
|
18 Apr 2024 Anonim
|
|
|
14 Apr 2024 Anonim
|
|
|
11 Apr 2024 Anonim
|
Buna dimineata,calatoria in sine a fost foarte placuta,dupa cum reflecta stelutele sondajului,dar daca tot schimbam impresii as dori sa imi exprim dezamagirea pentru aspectul si functionalitatea spatiilor autogarilor pe la care am trecut Pitesti si Valcea(si acum ceva timp si prin una din autogarile Ploiestiului).Oare in cat timp vom putea beneficia ,noi,calatorii de conditii moderne si functionalitate ale cladirilor autogarilor?Sa ma iertati ,dar tot ce inseamna autogara, in provincie, arata ca niste wc-uri publice,totul este neingrijit din toate punctele de vedere,estetic si functional.Daca ajungi in locurile astea la o ora chiar mai trazie,ti-e si frica sa cobori din masina. Nu stiu daca sunteti in masura sa transmiteti oficialitatilor competente in vederea schimbarii in bine a acesteti situatii,dar eu mi-am spus "off ul",aici. Ma gandesc la Romania frumoasa si ma gandesc ce bine ar face in domeniul turismului (multi turisti straini,de asemenea calatoresc cu transportul public) si al calitatii serviciilor de acest gen. O alta nevoie ar fi sa fie actualizate datele online ale curselor,pentru ca la intoarcere din Valcea,apareau mai multe curse dar in realitate erau mai putine (ex: am vrut sa calatoresc cu cursa care aparea pe site,de la ora 15:15 spre Bucuresti,dar a trebuit sa mai astept pana la cursa de ora 16:00,si nu a fost deloc placuta asteptarea(prin prisma a ceea ce va relatam mai sus). O zi buna! PS: poate ma ajutati ,sa-mi comunicati unde pot face o plangere oficiala in acest sens. |
|
10 Apr 2024 Stoican Elena
|
Am călătorit BINE. Aș fi avut motive să spun foarte bine sau excelent. Am avut o singură problemă. Unii călători vorbesc la telefon mult prea mult și cu voci care deranjează pe cei din apropierea lor. Ar fi bine să specificați pe bilet sau pe rezervare că recomandați călătorilor să nu folosească telefonul ca și cum ar fi în mașina personală sau singuri în autocar. De asemenea, călătorilor care călătoresc în grup să nu stea la discuții cu voci deranjante toată călătoria. Am călătorit în afara țării și nu am întâlnit asemenea lucruri supărătoare. Începeți dumneavoastră prin a-i educa pe aceia care au lipsit de la școală și/sau pe cei care nu au cei 7 ani de acasă. Vă mulțumesc pentru ocazia oferită de a vă mărturisi nemulțumirea mea de azi! |
|
07 Apr 2024 Liliana Grigoras
|
Totul la superlativ.Multumim! |
|
07 Apr 2024 Anonim
|
|
|
06 Apr 2024 Mărăcine Petru Rares
|
Perfect |
|
06 Apr 2024 Lazar Roxana
|
|
|
03 Apr 2024 Anonim
|
|
|
02 Apr 2024 Anonim
|
|
|
01 Apr 2024 Stefan Floarea
|
|
|
31 Mar 2024 Anonim
|
|
|
31 Mar 2024 Anonim
|
|
|
30 Mar 2024 Anonim
|
|
|
29 Mar 2024 Siia Luca Stefan
|
|
|
29 Mar 2024 Laurentia Dinu
|
|
|
28 Mar 2024 Anonim
|
|
|
27 Mar 2024 Teodora Oprescu
|
Multumesc. Un parcurs in conditii civilizate. |
|